شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها

فرش‌آرا به دنبال بازگشت به شخصیت سابقش در فوتسال ایران + ویدیو

  • کد خبر: ۱۷۲۵۹۴
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
فرش‌آرا به دنبال بازگشت به شخصیت سابقش در فوتسال ایران + ویدیو
تیم فرش‌آرا مشهد که خود را برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال آماده می‌کند، چند هفته‌ای است با بازیکنان و کادرفنی جدید تمرینات خود را در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرش‌آرا که در فصل گذشته با هدایت قدرت بهادری در جایگاه دهمی به کار خود پایان داد، کادر مدیریتی این باشگاه هدایت این تیم را برای فصل جدید مجددا به محسن حسن‌زاده واگذار کرد.

البته فرش‌آرا بازیکنان کلیدی همچون قدرت بهادری، بهمن جعفری، سعید ممبینی و امیرحسین داوودی را از دست داده و به جای این بازیکنان میثم برم‌شوری، مهران رضاپور، حامد سنایی، وحید ندری و سجاد امانی و عبدالغفار صادقی و فرزاد محمودی از تیم ملی افغانستان را جذب کرده است.

فرش‌آرا از ابتدای آغاز تمریناتش ۲ دیدار دوستان به دانشگاه خیام مشهد و تیام شاهرود برگزار کرده که به ترتیب با نتایج ۶ بر صفر و ۵ بر یک به پیروزی رسیده است.

حال با توجه به تاخیر یک ماهه در آغاز لیگ برتر از ۱۴ مرداد ماه، شاگردان محسن‌زاده فرصت بیشتری برای آمادگی و هماهنگی تیمی دارند تا بتوانند شروعی امیدوارکننده در لیگ برتر فوتسال رقم بزنند.

حسن‌زاده: به دنبال بازگشت شخصیت فرش‌آرا در فوتسال ایران هستیم

محسن حسن‌زاده، سرمربی فرش‌آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تیمش پیش از آغاز لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: تغییرات زیادی داشته‌ایم و سعی کردیم با توجه به شرایط باشگاه تیم جدیدی شکل بدهیم.

وی افزود: بازیکنان جوان و باتجربه‌های خوبی جذب کردیم که تیم منسجمی راهی مسابقات خواهیم کرد. همچنین آمادگی و هماهنگی تیمی ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت کرده که تا آغاز بازی‌ها امیدواریم به آمادگی ۹۰ درصدی برسیم و شرایط خوبی وارد مسابقات شویم.

سرمربی فرش‌آرا مشهد ادامه داد: اولین هدف ما این است نتایجی کسب کنیم که شخصیت سال‌های گذشته فرش‌آرا در فوتسال کشور بازگردد و اگر در سال‌های بعدی در کنار تیم حضور داشتم برای جایگاه بالاتر تلاش کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فرش آرا: فرش‌آرا امسال قطعا جزو ۵ تیم بالای جدول است

همچنین غلامعلی مرتضایی، رییس هیات مدیره باشگاه فرش آرا اظهار کرد: فرش‌آرا ۱۲ فصل است که در لیگ برتر فوتسال شرکت می‌کند. فرش‌آرا امسال نیز تمرینات را دیرتر آغاز کرده، اما با صبر و حوصله کادرفنی خوبی را در راس تیم قرار داده و بازیکنان با کیفیت و گمنامی جذب کرده که فکر می‌کنم این فصل یکی از سال‌های خوب فرش‌آرا باشد.

وی افزود: فرش‌آرا امسال نسبت به سال گذشته قطعا جایگاه بهتری خواهد داشت. فرش‌آرا حتما امسال جزو ۵ تیم بالای جدول خواهد بود. علی‌رغم اینکه سایر تیم‌ها دولتی شده‌اند. وقتی تیم‌ها دولتی می‌شود، به عنوان بخش خصوصی رقابت با تیم‌های دولتی سخت می‌شود.

سروری: با حضور حسن‌زاده آینده خوبی برای فرش‌آرا می‌بینم

سعید سروری، کاپیتان فرش‌آرا در ادامه خاطرنشان کرد: ۵ تا ۶ نفر از مهره‌های خود را از دست داده‌ایم، اما بازیکنان خوبی جایگزین کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی در این فصل از رقابت‌ها رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: فرش‌آرا نیز شرایط تیمی خوبی دارد و با حضور محسن‌حسن‌زاده که یکی از بهترین مربیان فوتسال کشور محسوب می‌شود، آینده خوبی برای فوتسال مشهد و فرش‌آرا می‌بینم.

برمشوری: فرش‌آرا در فصل گذشته می‌توانست نتایج بهتری بگیرد

میثم برمشوری، بازیکن فرش‌آرا با اشاره به شرایط تیمش گفت: امسال ۷۰ درصد تیم قرار کرده و کمی کار سخت است. چند بازیکن از دست داده و چند بازیکن اضافه کرده‌ایم. ۳ هفته است که تمرین کرده و تمرینات سختی پشت‌سر گذاشته‌تیم.

وی بیان کرد: برای موفقیت تلاش کرده‌ایم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. فرش‌آرا در فصل گذشته نسبت به مهره‌هایی که در اختیار داشت می‌توانست نتایج بهتری کسب کند. امیدوارم بتوانیم جزو ۵ تیم بالای جدول قرار بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->